Atsiliepimai
Aprašymas
Metodinė priemonė „Garsų tarimo mokymas", išleista 2014 metais, sulaukė didelio logopedų, mokytojų ir tėvų dėmesio. Per tą netrumpą laiką autorės sukaupė naujos patirties, kurią atskleidė šioje antroje papildytoje vadovėlio laidoje. Vadovėlis iliustruotas spalvotomis nuotraukomis.
Kaip pristato prof. dr. Regina Ivoškuvienė, knyga „Garsų tarimo mokymas" skirta vienai iš svarbių logopedijos temų aptarti.Logopedė ekspertė S. Vilkienė, logopedės metodininkės E. Novogrodskienė ir V. Verpečinskienė remiasi ilgamete logopedinio darbo patirtimi ir pateikia įvairių garsų tarimo mokymo būdų. Autorės suteikia galimybę logopedams, atsižvelgiant į sutrikimo pobūdį, pasirinkti tinkamiausią būdą, o kartais išbandyti keletą, kol pasirenkamas atitinkantis vaiko poreikius.
Metodinėje priemonėje glaustai apibūdinama taisyklinga lietuvių kalbos garsų artikuliacija.Kiekvienas garsas asocijuojamas su kokiu nors gamtos garsu, įsimintinu vaikui. Toliau nusakomos dažnesnės priežastys, nulemiančios netaisyklingo garsų tarimo ir pasireiškimo atvejus. Didžiausias dėmesys skiriamas mokyti taisyklingos tarties: kaip tarti garsus, kaip įveikti kliūtis, trukdančias juos formuoti. Pateikiami lūpų, liežuvio, apatinės veido dalies, kalbinio kvėpavimo ir balso lavinimo pratimai, kuriuos gali pritaikyti tėvai ar pedagogai, kai sudėtingų sutrikimų nėra.
EXTRA 10 % nuolaida
Kupono kodas: IMU10
Akcija baigiasi už 1d.16:37:00
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Metodinė priemonė „Garsų tarimo mokymas", išleista 2014 metais, sulaukė didelio logopedų, mokytojų ir tėvų dėmesio. Per tą netrumpą laiką autorės sukaupė naujos patirties, kurią atskleidė šioje antroje papildytoje vadovėlio laidoje. Vadovėlis iliustruotas spalvotomis nuotraukomis.
Kaip pristato prof. dr. Regina Ivoškuvienė, knyga „Garsų tarimo mokymas" skirta vienai iš svarbių logopedijos temų aptarti.Logopedė ekspertė S. Vilkienė, logopedės metodininkės E. Novogrodskienė ir V. Verpečinskienė remiasi ilgamete logopedinio darbo patirtimi ir pateikia įvairių garsų tarimo mokymo būdų. Autorės suteikia galimybę logopedams, atsižvelgiant į sutrikimo pobūdį, pasirinkti tinkamiausią būdą, o kartais išbandyti keletą, kol pasirenkamas atitinkantis vaiko poreikius.
Metodinėje priemonėje glaustai apibūdinama taisyklinga lietuvių kalbos garsų artikuliacija.Kiekvienas garsas asocijuojamas su kokiu nors gamtos garsu, įsimintinu vaikui. Toliau nusakomos dažnesnės priežastys, nulemiančios netaisyklingo garsų tarimo ir pasireiškimo atvejus. Didžiausias dėmesys skiriamas mokyti taisyklingos tarties: kaip tarti garsus, kaip įveikti kliūtis, trukdančias juos formuoti. Pateikiami lūpų, liežuvio, apatinės veido dalies, kalbinio kvėpavimo ir balso lavinimo pratimai, kuriuos gali pritaikyti tėvai ar pedagogai, kai sudėtingų sutrikimų nėra.
Atsiliepimai